Válságkezelés a Szegedi Közlekedési Társaságnál a pandémia idején adaptáció a koronavírus-járvány első és második hullámához /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Majó Zoltán Makra Norbert Kürtösi Zsófia |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Wolters Kluwer Hungary Kft.
Budapest
2021
|
Sorozat: | Koronavírus-válság kihívások és HR-válaszok – hazai és nemzetközi tapasztalatok 2020
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 32525698 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24220 |
Hasonló tételek
-
Márkakommunikáció pandémia idején hogyan alkalmazkodott a különböző iparágak márkakommunikációja a COVID-19 járvány első hullámához? /
Szerző: Medgyesi Alexandra Panna
Megjelent: (2021) -
Válságkezelés innovatív módszerekkel Közép-Európa EU-tagállamai példáin keresztül megközelítve /
Szerző: Végh Marcell Zoltán
Megjelent: (2012) -
Válságkezelés innovatív módszerekkel Közép-Európa EU-tagállamai példáin keresztül megközelítve /
Szerző: Végh Marcell Zoltán
Megjelent: (2013) -
Válságkezelés az EU-10 országokban a pozíciók változásai /
Szerző: Kovács Árpád
Megjelent: (2013) -
Az érdekegyeztetés intézményrendszere a Szegedi Közlekedési Társaságnál
Szerző: Ladányiné Kószó Éva
Megjelent: (1996)