Mastery Motivation in Early Childhood
Elmentve itt :
Szerzők: |
Rahmawati Anayanti Fajrianthi Fajrianthi Józsa Krisztián Morgan George A. |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Association for Computing Machinery (ACM)
New York
2020
|
Sorozat: | ICLIQE 2020: The 4th International Conference on Learning Innovation and Quality Education
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1145/3452144.3453756 |
mtmt: | 32043662 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24140 |
Hasonló tételek
-
Adaptation of DMQ 18 for Measuring Mastery Motivation in Early Childhood
Szerző: Rahmawati Anayanti, et al.
Megjelent: (2020) -
An Improved Measure of Mastery Motivation Reliability and Validity of the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18) for Preschool Children /
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2015) -
Evidence for the Validity of the DMQ as a Measure of Children’s Mastery Motivation
Szerző: Barrett Karen Caplovitz, et al.
Megjelent: (2020) -
Understanding and supporting mastery motivation in everyday activities A focus on early childhood intervention /
Szerző: Liao Hua-Fang, et al.
Megjelent: (2021) -
Overview of Mastery Motivation, Assessment, and This Book
Szerző: Morgan George A., et al.
Megjelent: (2020)