Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Józsa Krisztián
Kis Noémi
Barrett Karen Caplovitz
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2019
Sorozat:EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION 34 No. 2
Tárgyszavak:
doi:10.1007/s10212-018-0395-8

mtmt:3394891
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24103
LEADER 00865nab a2200229 i 4500
001 publ24103
005 20220414104846.0
008 220414s2019 hu o 0|| Angol d
022 |a 0256-2928 
024 7 |a 10.1007/s10212-018-0395-8  |2 doi 
024 7 |a 3394891  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Józsa Krisztián 
245 1 0 |a Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Józsa Krisztián 
260 |c 2019 
300 |a 317-339 
490 0 |a EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION  |v 34 No. 2 
650 4 |a Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) 
700 0 1 |a Kis Noémi  |e aut 
700 0 1 |a Barrett Karen Caplovitz  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24103/1/KJ_NK_KB_EJPE_2018_07.pdf  |z Dokumentum-elérés