Best Practices in Translating and Adapting DMQ 18 to Other Languages and Cultures
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fajrianthi Fajrianthi Wang Jun Amukune Stephen Calchei Marcela Morgan George A. |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
SZIE
Gödöllő
2020
|
Sorozat: | Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ)
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 31622059 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23488 |
Hasonló tételek
-
Adaptation of DMQ 18 for Measuring Mastery Motivation in Early Childhood
Szerző: Rahmawati Anayanti, et al.
Megjelent: (2020) -
Implications of the DMQ for Education and Human Development Culture, Age and School Performance /
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2020) -
Evidence for Reliability of the DMQ
Szerző: Morgan George A., et al.
Megjelent: (2020) -
Overview of DMQ 18, Current Research, and Preliminary Norms
Szerző: Huang Su-Ying, et al.
Megjelent: (2020) -
Cross cultural invariance and comparisons of Hungarian, Chinese, and English-speaking Children leading to the Revised Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18)
Szerző: Hwang Ai-Wen, et al.
Megjelent: (2017)