Exploring the Possibilities of Online Assessment of Early Numeracy in Kindergarten
Elmentve itt :
Szerzők: |
Rausch Attila Pásztor Attila |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
IGPME
Singapore
2017
|
Sorozat: | Proceedings of the 41st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 3247340 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23470 |
Hasonló tételek
-
Inductive reasoning and early numeracy in kindergarten relation and development /
Szerző: Pásztor Attila, et al.
Megjelent: (2018) -
Possibilities of technology-based assessment in kindergarten and early school age
Szerző: Kiss Renáta, et al.
Megjelent: (2015) -
Digital technology in kindergarten results of a nationwide study among kindergarten teachers : [abstract] /
Szerző: Rausch Attila
Megjelent: (2023) -
The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school
Szerző: Pásztor Attila, et al.
Megjelent: (2017) -
Playful intervention for early numeracy in preschoolers
Szerző: Herzog Moritz, et al.
Megjelent: (2019)