Facing the Inevitable The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Szabó Éva
Kóródi Kitti
Szél Erzsébet
Jagodics Balázs
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 11 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.12973/eu-jer.11.1.151

mtmt:32511271
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23192
LEADER 00918nab a2200241 i 4500
001 publ23192
005 20220513154550.0
008 220114s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 2165-8714 
024 7 |a 10.12973/eu-jer.11.1.151  |2 doi 
024 7 |a 32511271  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Szabó Éva 
245 1 0 |a Facing the Inevitable  |h [elektronikus dokumentum] :  |b The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction /  |c  Szabó Éva 
260 |c 2022 
300 |a 151-162 
490 0 |a EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH  |v 11 No. 1 
650 4 |a Pszichológia 
700 0 1 |a Kóródi Kitti  |e aut 
700 0 1 |a Szél Erzsébet  |e aut 
700 0 1 |a Jagodics Balázs  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23192/1/Facingtheinevitable_EU-JER_11_1_151.pdf  |z Dokumentum-elérés