Students' Beliefs about Teachers' Roles in Vietnamese Classrooms
Elmentve itt :
Szerzők: |
Nguyen Van Son Habók Anita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | ELECTRONIC JOURNAL OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING
18 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 32502996 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23095 |
Hasonló tételek
-
Teachers’ beliefs about assessment and accountability
Szerző: Tóth Edit, et al.
Megjelent: (2022) -
First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History Domain-Specific Profiles and Relationships /
Szerző: Korom Erzsébet, et al.
Megjelent: (2023) -
Digital Literacy of English as a Foreign Language Students and Teachers in the Context of Vietnamese Universities
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh
Megjelent: (2024) -
Vietnamese non-English-major students’ motivation to learn English from activity theory perspective /
Szerző: Nguyen Van Son, et al.
Megjelent: (2021) -
Teachers’ Beliefs About the Usefulness and Feasibility of the TARGETS Dimensions (Poster 12)
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2024)