Does Health Literacy Reinforce Disease Knowledge Gain? A Prospective Observational Study of Hungarian COPD Patients
Elmentve itt :
Szerzők: |
Papp-Zipernovszky Orsolya Csabai Márta Schulz Peter J. Varga János Tamás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | JOURNAL OF CLINICAL MEDICINE
10 No. 17 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.3390/jcm10173990 |
mtmt: | 32162779 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22327 |
Hasonló tételek
-
Measuring functional health literacy in Hungary validation of S-TOFHLA and Chew screening questions /
Szerző: Náfrádi Lilla, et al.
Megjelent: (2019) -
Generation Gaps in Digital Health Literacy and Their Impact on Health Information Seeking Behavior and Health Empowerment in Hungary
Szerző: Papp-Zipernovszky Orsolya, et al.
Megjelent: (2021) -
An empirical test of the Health Empowerment Model does patient empowerment moderate the effect of health literacy on health status? /
Szerző: Náfrádi Lilla, et al.
Megjelent: (2018) -
„Hogy minden beteg megértse!” - az egészségműveltség (health literacy) mérése Magyarországon
Szerző: Papp-Zipernovszky Orsolya, et al.
Megjelent: (2016) -
Mathematical literacy and the application of mathematical knowledge
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2011)