Vietnamese non-English-major students’ motivation to learn English from activity theory perspective /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Nguyen Van Son
Habók Anita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2021
Sorozat:HELIYON 7 No. 4
doi:10.1016/j.heliyon.2021.e06819

mtmt:32001475
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21390
LEADER 00761nab a2200205 i 4500
001 publ21390
005 20210507143316.0
008 210507s2021 hu o 0|| zxx d
022 |a 2405-8440 
024 7 |a 10.1016/j.heliyon.2021.e06819  |2 doi 
024 7 |a 32001475  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Nguyen Van Son 
245 1 0 |a Vietnamese non-English-major students’ motivation to learn English  |h [elektronikus dokumentum] :  |b from activity theory perspective /  |c  Nguyen Van Son 
260 |c 2021 
300 |a Terjedelem: 11-Azonosító: e06819 
490 0 |a HELIYON  |v 7 No. 4 
700 0 1 |a Habók Anita  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21390/1/showPdfpiiS2405-844028212900922-1  |z Dokumentum-elérés