Role of Formative Assessment in Improving Students’ Motivation, Engagement, and Achievement A Systematic Review of Literature /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2020
Sorozat:INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION 28 No. 1
doi:10.18848/2327-7920/CGP/v28i01/17-31

mtmt:31677668
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21252
LEADER 00784nab a2200193 i 4500
001 publ21252
005 20210420114055.0
008 210420s2020 hu o 0|| zxx d
022 |a 2327-7920 
024 7 |a 10.18848/2327-7920/CGP/v28i01/17-31  |2 doi 
024 7 |a 31677668  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Wafubwa Ruth Nanjekho 
245 1 0 |a Role of Formative Assessment in Improving Students’ Motivation, Engagement, and Achievement  |h [elektronikus dokumentum] :  |b A Systematic Review of Literature /  |c  Wafubwa Ruth Nanjekho 
260 |c 2020 
300 |a 17-31 
490 0 |a INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION  |v 28 No. 1 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21252/1/roleofformativeassessment.pdf  |z Dokumentum-elérés