The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Prónay Szabolcs
Hetesi Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA 2012 No. Spec. 2
Kulcsszavak:levél kiment, rossz cikket töltött fel (csp 2021.02.03)
mtmt:2453874
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/20573
LEADER 00747nab a2200205 i 4500
001 publ20573
005 20210205153931.0
008 210205s2012 hu o 0|| zxx d
022 |a 1331-677X 
024 7 |a 2453874  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Prónay Szabolcs 
245 1 4 |a The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Prónay Szabolcs 
260 |c 2012 
300 |a 33-46 
490 0 |a ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA  |v 2012 No. Spec. 2 
695 |a levél kiment, rossz cikket töltött fel (csp 2021.02.03) 
700 0 1 |a Hetesi Erzsébet  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/20573/7/2453874.pdf  |z Dokumentum-elérés