Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata [Intertemporal analysis of the attitude of university students towards MOOC education]
Elmentve itt :
Szerzők: |
Prónay Szabolcs Dinya László Majó Zoltán Kazár Klára Huszár Sándor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Széchenyi István Egyetem
Győr
2020
|
Sorozat: | Marketing a digitalizáció korában: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos konferenciájának előadásai
|
mtmt: | 31666294 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/20520 |
Hasonló tételek
-
Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2023) -
The MOOC business model the e-business and autonomous work inflection point in higher education? /
Szerző: Majó-Petri Zoltán, et al.
Megjelent: (2016) -
A MOOC ÜZLETI MODELLJE AZ E-BUSINESS ÉS AZ AUTONÓM MUNKAVÉGZÉS INFLEXIÓS PONT AZ OKTATÁSBAN? /
Szerző: Majó-Petri Zoltán, et al.
Megjelent: (2015) -
SZTE Open Online Oktatás - "MOOC"-ödjünk együtt! módszertani továbbképzés /
Szerző: Majó-Petri Zoltán, et al.
Megjelent: (2021) -
Mooc vs. traditional learning Possibilities and weaknesses of e-learning sites /
Szerző: Kőrösi Gábor
Megjelent: (2016)