Emotional and motivational aspects of digital reading
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kaakinen Johanna K. Papp-Zipernovszky Orsolya Werlen Egon Castells Nuria Bergamin Per |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
John Benjamins Publishing Company
Amsterdam
2018
|
Sorozat: | Learning to Read in a Digital World
|
doi: | 10.1075/swll.17.06kaa |
mtmt: | 30358172 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/19686 |
Hasonló tételek
-
The motivational aspects of English reading in students' extensive reading involvement [absztrakt] /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2022) -
Shakespeare sonnet reading An empirical study of emotional responses /
Szerző: Papp-Zipernovszky Orsolya, et al.
Megjelent: (2022) -
Reading Motivation and Achievement in Online Extensive Reading of English Text A Systematic Review /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
Factor Analysis on the Motivation for Extensive Reading Questionnaire
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
Self-readings the artistic experience on the crossroads between psychoanalysis and narrative psychology /
Szerző: Papp-Zipernovszky Orsolya, et al.
Megjelent: (2010)