A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
Elmentve itt :
Szerzők: |
Jámbori Szilvia Kőrössy Judit Szabó Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | MAGYAR PEDAGÓGIA
119 No. 1 |
doi: | 10.17670/MPed.2019.1.75 |
mtmt: | 31143926 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/18239 |
Hasonló tételek
-
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
A szándékos önszabályozás jelentősége serdülő és fiatal felnőttkorban a társas támogatás, az identitásállapotok és a reziliencia tükrében
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
A szándékos önszabályozás, a mentalizáció és az időperspektíva kapcsolata fiatal felnőttek esetében
Szerző: Szél Erzsébet, et al.
Megjelent: (2021) -
A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
A készülődő felnőttkor vizsgálata a reziliencia, a szándékos önszabályozás, az élettel való elégedettség és a szülői bánásmód tükrében
Szerző: Varga-Urbán Erika
Megjelent: (2019)