Exploring the Factorial Validity of the Beliefs about Nature of Science Questionnaire
Elmentve itt :
Szerzők: |
Shaakumeni Simson Ndadaleka Csapó Benő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
30 No. 1 |
mtmt: | 30574244 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/14848 |
Hasonló tételek
-
A Cross-cultural Validation of Adapted Questionnaire for Assessing Motivation to Learn Science
Szerző: Shaakumeni Simson Ndadaleka, et al.
Megjelent: (2018) -
Development, adaptation and validation of instruments for assessing Namibian students’ beliefsabout nature of science
Szerző: Shaakumeni Simson Ndadaleka
Megjelent: (2020) -
Exploring the possibility of assessing students motivation to learn science in Namibia
Szerző: Shaakumeni Simson N., et al.
Megjelent: (2018) -
Teachers’ beliefs about assessment and accountability
Szerző: Tóth Edit, et al.
Megjelent: (2022) -
Assessing Namibian students' scientific epistemic beliefs
Szerző: Shaakumeni Simson N., et al.
Megjelent: (2019)