Általános- és középiskolás diákok éghajlati folyamatokhoz kapcsolódó tévképzeteinek összehasonlító elemzése [Comparative analysis of elementary and secondary school students’ climatic related misconceptions]
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kádár Anett Farsang Andrea Gulyás Ágnes |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK
142 No. 3 |
mtmt: | 3426371 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/13940 |
Hasonló tételek
-
Comparing the Plate-tectonics-related Misconceptions of High School Students and University Undergraduates
Szerző: Kádár Anett, et al.
Megjelent: (2017) -
Filmek hatása a középiskolás tanulók földrajzi tévképzeteinek kialakulására
Szerző: Ábrahám Eszter
Megjelent: (2013) -
Egyetemi hallgatók földrajzzal kapcsolatos tévképzeteinek összehasonlító elemzése
Szerző: Kádár Anett, et al.
Megjelent: (2014) -
Dimensions of school attachment in elementary school
Szerző: Nagy Krisztina
Megjelent: (2017) -
Academic coping among elementary school students
Szerző: Bank Éva
Megjelent: (2017)