The evolution of marketing influence in the innovation process toward a new science-to-business marketing model in quadruple helix /
It is well known about today’s knowledge-based economy that knowledge has become its key resource, and therefore new knowledge and innovation have become of central importance. However, we should not forget that knowledge creation is not the only engine of this economy. For regions, enterprises, and...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Prónay Szabolcs Buzás Norbert |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Springer Verlag
2015
|
Sorozat: | JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY
6 No. 3 |
doi: | 10.1007/s13132-015-0248-5 |
mtmt: | 3192905 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/13787 |
Hasonló tételek
-
The Role of Partnership in Science to Business Marketing
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2014) -
On the Challenges of the Science to Business (S2B) Marketing Role of Potential and Partnership in Early Stage Technology Transfer /
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2013) -
Az európai és a japán egyetemek technológia transzfer tevékenységeinek összevetése a Science-to-Business marketing szemszögéből
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2015) -
Az európai és a japán egyetemek technológia transzfer tevékenységeinek összevetése a Science-to-Business marketing szemszögéből
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2015) -
Az egyetemi technológia transzfer tevékenység marketing kihívásainak feltárása 6P marketing-mix modell alapján
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2016)