Academic coping among elementary school students
Elmentve itt :
Szerző: | Bank Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat
Pécs, Magyarország
2017
|
Sorozat: | VI. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2017 Tanulmánykötet = 6th Interdisciplinary Doctoral Conference 2017 Conference Book
|
mtmt: | 3326407 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/13004 |
Hasonló tételek
-
The connection of engagement and academic coping
Szerző: Bank Éva
Megjelent: (2018) -
Psychometric properties of the Hungarian version of the Academic coping scale
Szerző: Bank Éva
Megjelent: (2017) -
School Demands and Resources as Predictors of Student Burnout Among High School Students
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2023) -
Dimensions of school attachment in elementary school
Szerző: Nagy Krisztina
Megjelent: (2017) -
Problematic usage of the internet among Hungarian elementary school children a cross-sectional study /
Szerző: Szapary Adam, et al.
Megjelent: (2024)