Fostering meaningful learning through concept mapping-based intervention programmes at preschool age
Elmentve itt :
Szerző: | Habók Anita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
International Association of Technology, Education and Development (IATED)
Valencia
2017
|
Sorozat: | INTED2017 Proceedings
|
doi: | 10.21125/inted.2017.2129 |
mtmt: | 3200941 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/12598 |
Hasonló tételek
-
Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations
Szerző: Habók Anita
Megjelent: (2015) -
Evaluating a concept mapping training programme by 10 and 13 year-old students
Szerző: Habók Anita
Megjelent: (2012) -
Playful intervention for early numeracy in preschoolers
Szerző: Herzog Moritz, et al.
Megjelent: (2019) -
The effects of applying of concept mapping on students' achievement
Szerző: Habók Anita
Megjelent: (2011) -
Playful fostering of inductive reasoning through mathematical content in computer‐based environment
Szerző: Pásztor Attila
Megjelent: (2014)