Empirical study of computer based assessment of complex problem solving skills
Elmentve itt :
Szerzők: |
Molnár Gyöngyvér Greiff Samuel Wustenberg Sascha Fischer Andreas |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
OECD
Paris
2017
|
Sorozat: | Educational Research and Innovation
The Nature of Problem Solving |
doi: | 10.1787/9789264273955-10-en |
mtmt: | 30611793 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/12279 |
Hasonló tételek
-
Computer-Based Assessment of Chinese Students’ Component Skills of Problem Solving A Pilot Study /
Szerző: Wu Hao, et al.
Megjelent: (2018) -
Cross-national gender differences in complex problem solving and their determinants
Szerző: Wüstenberg Sascha, et al.
Megjelent: (2014) -
Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity /
Szerző: Greiff Samuel, et al.
Megjelent: (2013) -
Domain-general problem solving skills and education in the 21st century
Szerző: Greiff Samuel, et al.
Megjelent: (2014) -
Understanding transitions in complex problem-solving Why we succeed and where we fail /
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2023)