Introducing mastery learning strategies into the Hungarian higher education
Elmentve itt :
Szerző: | Csapó Benő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
JATEPress Kiadó
Szeged
1997
|
Sorozat: | Active learning strategies for the higher education
|
mtmt: | 1157046 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11678 |
Hasonló tételek
-
Exploration and learning strategies in an interactive problem-solving environment at the beginning of higher education studies
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2017) -
A mastery learning elmélete és gyakorlata
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (1978) -
A "mastery learning" elmélete és gyakorlata
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (1978) -
Predictors of the Intention of Learning in Higher Education Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents’ Education and School Achievement /
Szerző: Józsa Gabriella, et al.
Megjelent: (2022) -
Managing change in hungarian higher education risks and their handling /
Szerző: Keczer Gabriella
Megjelent: (2005)