Converging Aims and Diverging Means of Teaching Thinking an Epilogue /
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Swets and Zeitlinger
Lisse
1999
|
Sorozat: | Contexts of learning
Teaching and learning thinking skills |
mtmt: | 1152703 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11659 |
LEADER | 00753naa a2200217 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ11659 | ||
005 | 20200226093452.0 | ||
008 | 170629s1999 hu o 0|| zxx d | ||
020 | |a 9026515456 | ||
024 | 7 | |a 1152703 |2 mtmt | |
040 | |a SZTE Publicatio Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Csapó Benő | |
245 | 1 | 0 | |a Converging Aims and Diverging Means of Teaching Thinking |h [elektronikus dokumentum] : |b an Epilogue / |c Csapó Benő |
260 | |a Swets and Zeitlinger |b Lisse |c 1999 | ||
300 | |a 360 | ||
300 | |a 341-353 | ||
490 | 0 | |a Contexts of learning | |
490 | 0 | |a Teaching and learning thinking skills | |
700 | 0 | 1 | |a Hamers J.H.M. |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11659/7/1999_Csapo_Hamers_Converging.pdf |z Dokumentum-elérés |