Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Prónay Szabolcs
Buzás Norbert
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Budapest 2015
Sorozat:Marketing hálózaton innen és túl : az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete
mtmt:2972123
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11579
LEADER 00946naa a2200205 i 4500
001 publ11579
005 20200211154447.0
008 170614s2015 hu o 0|| zxx d
020 |a 978-963-313-189-3  
024 7 |a 2972123  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Prónay Szabolcs 
245 1 3 |a Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Prónay Szabolcs 
260 |a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem  |b Budapest  |c 2015 
300 |a 595-604 
490 0 |a Marketing hálózaton innen és túl : az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete 
700 0 1 |a Buzás Norbert  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11579/1/EMOK_2015-pronay-buzas.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11579/7/konyv_cimlap.pdf  |z Dokumentum-elérés