Az egyetemi technológia transzfer tevékenység marketing kihívásainak feltárása 6P marketing-mix modell alapján
Elmentve itt :
Szerzők: |
Prónay Szabolcs Buzás Norbert |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
GfK Hungária Piackutató Intézet
2016
|
Sorozat: | MARKETING ÉS MENEDZSMENT
50 No. 1 |
mtmt: | 3100318 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11572 |
Hasonló tételek
-
Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2015) -
Az európai és a japán egyetemek technológia transzfer tevékenységeinek összevetése a Science-to-Business marketing szemszögéből
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2015) -
Az európai és a japán egyetemek technológia transzfer tevékenységeinek összevetése a Science-to-Business marketing szemszögéből
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2015) -
Technológia transzfer tevékenység a Szegedi Tudományegyetemen
Szerző: Bucsai Kálmán
Megjelent: (2013) -
Marketing textbook /
Szerző: Prónay Szabolcs
Megjelent: (2021)