Appearance of entrepreneurial values and strategic orientations in the basic values
Elmentve itt :
Szerzők: |
Málovics Éva Farkas Gergely Vajda Beáta |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | International Journal of Business and Management
3 No. 1 |
doi: | 10.20472/BM.2015.3.1.002 |
mtmt: | 2850298 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11552 |
Hasonló tételek
-
The influence of values on the strategic orientations of entrepreneurs
Szerző: Farkas Gergely, et al.
Megjelent: (2014) -
The effects of strategic orientations and perceived environment on firm performance
Szerző: Farkas Gergely
Megjelent: (2016) -
A brief description of the value term and some value tests, considering the pre-and post-millennium value orientation of Romanian and Hungarian youth
Szerző: Pávai Jenő
Megjelent: (2024) -
Value crisis and change of values In the mirror of social values and history education in Hungary /
Szerző: Jancsák Csaba
Megjelent: (2019) -
Az innovációt támogató vállalkozói értékek vizsgálata a Dél-magyarországi régióban = Investigation of entrepreneurial values supporting innovation in the Southern Great Plain region
Szerző: Málovics Éva, et al.
Megjelent: (2016)