Miért (nem) fontosak a hátrányos helyzetű tanulók?
Elmentve itt :
Szerző: | Fejes József Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Új Pedagógiai Szemle
56 No. 7-8 |
mtmt: | 1413727 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/1084 |
Hasonló tételek
-
Hátrányos és nem hátrányos helyzetű serdülők problémamegoldásának különbségei
Szerző: Fejes József Balázs
Megjelent: (2015) -
Hátrányos helyzetű tanulók szövegértése
Szerző: Tóth Gizella Ildikó
Megjelent: (2015) -
Hátrányos helyzetű tanulók egy Szakiskolában
Szerző: Rácz József Gyuláné
Megjelent: (1999) -
Hátrányos és nem hátrányos helyzetű tanulók szociálisprobléma-megoldó gondolkodása
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2014) -
Hátrányos helyzetű tanulók oktatása módszertani lehetőségek. /
Szerző: Viplak Máté
Megjelent: (2013)