A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig a természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban /
A világról való tudás elsajátítása, a tudományos ismeretek tanulása régóta foglalkoztatja a kutatókat. Ahogyan a „tudomány” kifejezés egyszerre jelenti a tudományos tudást és a megszerzéséhez vezető módszereket, eljárásokat, úgy a gyerekek tudományos ismereteinek fejlődését vizsgáló kutatásokban is...
Elmentve itt :
Szerző: | Korom Erzsébet |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 11 |
Kulcsszavak: | Természettudományos nevelés, Természettudományos gondolkodás, Pedagógiai kutatás, Képességfejlesztés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/iskkult.2022.11.98 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/71227 |
Hasonló tételek
-
A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban /
Szerző: Korom Erzsébet
Megjelent: (2022) -
Negyedik évfolyamosok természettudományos gondolkodási képességeinek fejlettsége [absztrakt] /
Szerző: Nagy Márió Tibor, et al.
Megjelent: (2024) -
A tanulói motiváció a 10-14 éves korosztály tanulói motivációjának összefüggései /
Szerző: Oláh Tibor
Megjelent: (2019) -
Gondolkodási képességek online mérése csángóföldi és székelyföldi kisiskolások körében [absztrakt] /
Szerző: Majzik Tamás
Megjelent: (2023) -
Az énhatékonyság szerepe a tanulói sikerességben [absztrakt] /
Szerző: Nagyné Hegedűs Anita
Megjelent: (2023)