A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig a természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban /

A világról való tudás elsajátítása, a tudományos ismeretek tanulása régóta foglalkoztatja a kutatókat. Ahogyan a „tudomány” kifejezés egyszerre jelenti a tudományos tudást és a megszerzéséhez vezető módszereket, eljárásokat, úgy a gyerekek tudományos ismereteinek fejlődését vizsgáló kutatásokban is...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Korom Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Iskolakultúra 32 No. 11
Kulcsszavak:Természettudományos nevelés, Természettudományos gondolkodás, Pedagógiai kutatás, Képességfejlesztés
Tárgyszavak:
doi:10.14232/iskkult.2022.11.98

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/71227

Hasonló tételek