Nagy József szerepe a pedagógiai értékelés magyarországi fejlődésében
Az 1970-es évek elején Nagy József elindította Magyarországon a tesztek pedagógiai alkalmazásával kapcsolatos kutatómunkát, majd az ezt követő fél évszázadban a pedagógiai értékelés minden területén meghatározó projekteket irányított. Az első munkái az általános iskola alsó tagozatához kapcsolódtak...
Elmentve itt :
Szerző: | Csapó Benő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 11 |
Kulcsszavak: | Nagy József, Pedagógiai értékelés, DIFER, Pedagógiai kutatás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/iskkult.2022.11.6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/71222 |
Hasonló tételek
-
Nagy József szerepe a pedagógiai értékelés magyarországi fejlődésében
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2022) -
A tantervelmélet és a pedagógiai értékelés alapjai
Szerző: Molnár Edit Katalin, et al. -
A pedagógiai értékelés kérdései középiskolai etikaórán mit és hogyan /
Szerző: Csató Anita
Megjelent: (2022) -
A szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében
Szerző: Bordás Andrea
Megjelent: (2014) -
Innovatív célú diagnosztikus pedagógiai értékelés
Szerző: Vidákovich Tibor
Megjelent: (1987)