Gondolatok a jelenléti csoportmunka mértékéről
A tanulmány amellett érvel, hogy a korszerű pedagógia akkor támogatja igazán a digitális kor gyermekeit az iskolapadban, ha módszerei az önirányítás és az önmenedzselés képességét fejlesztik, azaz az önmegfigyelést, az önmotivációt, a saját célok kitűzését, a mentális összpontosítást és a személyes...
Elmentve itt :
Szerző: | Asztalos Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 8-9 |
Kulcsszavak: | Csoportmunka, Kreativitás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/71205 |
Hasonló tételek
-
Csoportmunka a középiskolai matematikaórákon
Szerző: Kovács-Kószó Eszter, et al.
Megjelent: (2019) -
Hátrányos helyzetű tanulók otthoni tanulása a jelenléti és a távolléti oktatás idején
Szerző: Engler Ágnes, et al.
Megjelent: (2021) -
Sportegyesületi jelenléti regisztrációs rendszerének megvalósítása
Szerző: Bakó Tamás
Megjelent: (2023) -
Csoportmunka a történelemórán
Szerző: Hudra András
Megjelent: (1977) -
Csoportmunka a nyelvoktatásban
Szerző: Csapóné Máthé Zsuzsanna
Megjelent: (1992)