Az énképet vizsgáló SDQ-I (Self-Description Questionnaire-I) kérdőív hazai adaptációja
Tanulmányunk célja az iskoláskori énkép vizsgálatára fejlesztett és a világ számos nyelvére lefordított Self-Description Questionnaire-I (SDQ-I, Marsh, 1990b) magyar nyelvű fordításának bemutatása, valamint működésének vizsgálata. Az SDQ-I egy 76 állítást tartalmazó önértékelő kérdőív, mely az énkép...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Szenczi Beáta Józsa Krisztián |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 5 |
Kulcsszavak: | Énkép, SDQ kérdőív, Pedagógiai kutatás - módszer, Mentálhigiéné - iskolai, Mentálhigiéné - kutatás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.5.76 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70881 |
Hasonló tételek
-
Az énképet vizsgáló SDQ-I (Self-Description Questionnaire-I) kérdőív hazai adaptációja
Szerző: Szenczi Beáta, et al.
Megjelent: (2022) -
A prepubertás korú tanulók énképét vizsgáló SDQI kérdőív hazai adaptációja
Szerző: Szenczi Beáta
Megjelent: (2008) -
A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2022) -
Az SDQ I. énkép kérdőív elemzése faktoranalízis és klaszteranalízis eljárások segítségével
Szerző: Budis Imola
Megjelent: (2019) -
A Hangszertanulási motiváció kérdőív magyar adaptációja
Szerző: Földi Fanni, et al.
Megjelent: (2022)