A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében
A mérés-értékelés főbb céljainak átalakulásával, tanulást segítő diagnosztikus funkcióinak előtérbe kerülésével az alacsony téttel bíró tesztek egyre nagyobb szerepet játszanak a tanítás-tanulás folyamatában, valamint az országos és nemzetközi értékelésekben. Miután az alacsony téttel bíró teszteken...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csányi Róbert Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 1 |
Kulcsszavak: | Motiváció - iskolai, Teljesítményértékelés - iskolai, Teljesítménymérés - iskolai |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.1.44 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70833 |
Hasonló tételek
-
A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében
Szerző: Csányi Róbert, et al.
Megjelent: (2022) -
A tesztmegoldási motiváció mérési lehetőségeinek összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező tesztek esetén [absztrakt] /
Szerző: Csányi Róbert, et al.
Megjelent: (2022) -
A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben
Szerző: Csányi Róbert, et al.
Megjelent: (2021) -
A tesztmegoldási erőfeszítés mérése a feladattal töltött idő és a kattintások száma alapján alacsony téttel bíró teszteken [absztrakt] /
Szerző: Csányi Róbert, et al.
Megjelent: (2024) -
Papír-ceruza és számítógépes tesztek eredményeinek összehasonlító vizsgálata
Szerző: R. Tóth Krisztina
Megjelent: (2010)