A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében

A mérés-értékelés főbb céljainak átalakulásával, tanulást segítő diagnosztikus funkcióinak előtérbe kerülésével az alacsony téttel bíró tesztek egyre nagyobb szerepet játszanak a tanítás-tanulás folyamatában, valamint az országos és nemzetközi értékelésekben. Miután az alacsony téttel bíró teszteken...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Csányi Róbert
Molnár Gyöngyvér
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Iskolakultúra 32 No. 1
Kulcsszavak:Motiváció - iskolai, Teljesítményértékelés - iskolai, Teljesítménymérés - iskolai
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2022.1.44

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/70833

Hasonló tételek