Helyzetkép a tanulói autonómiáról a digitális oktatás idején egy kérdőíves felmérés eredményei /
2020 tavaszán a COVID-19 járvány miatt szükségessé vált kényszertávoktatásnak köszönhetően a hallgatók társaikkal és oktatóikkal is kevesebb interakciót folytattak, és ez sem az ismert kommunikációs csatornákon történt. Ezért a hallgatók tanulmányi kötelezettségeik teljesítése és tanulásuk megszerve...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Bánhegyi Mátyás Fajt Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 2 |
Kulcsszavak: | Felsőoktatás, Digitális oktatás - módszer, Kérdőíves felmérés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70823 |
Hasonló tételek
-
Nyelvtanárok és idegen nyelven oktató szaktanárok nyelvvizsga-moratóriummal kapcsolatos véleményei egy kérdőíves felmérés eredményei /
Szerző: Fajt Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
Digitális oktatás pandémia idején
Szerző: Somogyvári Csilla Julianna
Megjelent: (2021) -
A kooperáció fejlesztése a felsőoktatásban a portfóliómódszer segítségével hallgatói attitűdváltozás egy kérdőíves vizsgálat eredményeinek tükrében /
Szerző: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2021) -
Gondolatok a kath. autonomiáról
Szerző: Adelmann Géza
Megjelent: (1906) -
Az autonómiáról van szó
Szerző: Fekete Kristóf
Megjelent: (2024)