Kvantitatív és kvalitatív felsőoktatás- és tudománytörténet-írás

A 19. és 20. század oktatási statisztikáit és szociológiai felméréseit legtöbbször a kvantitatív szemléletű neveléstörténet/oktatástörténet/pedagógiatörténet használja fel. Tanulmányom a népszámlálási adatsorok kvalitatív területen való felhasználhatóságát kívánja bemutatni, akadémiai közösségek, ha...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Péter Tibor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2021
Sorozat:Iskolakultúra 31 No. 10
Kulcsszavak:Történeti statisztika, Népszámlálás - módszer, Prozopográfia
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/70776

Hasonló tételek