Kvantitatív és kvalitatív felsőoktatás- és tudománytörténet-írás
A 19. és 20. század oktatási statisztikáit és szociológiai felméréseit legtöbbször a kvantitatív szemléletű neveléstörténet/oktatástörténet/pedagógiatörténet használja fel. Tanulmányom a népszámlálási adatsorok kvalitatív területen való felhasználhatóságát kívánja bemutatni, akadémiai közösségek, ha...
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Péter Tibor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 10 |
Kulcsszavak: | Történeti statisztika, Népszámlálás - módszer, Prozopográfia |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70776 |
Hasonló tételek
- A kvantitatív és kvalitatív módszer
-
Kvalitatív és kvantitatív szövegelemzés szoftverrel
Szerző: Juhász Valéria
Megjelent: (2019) -
Kondenzált foszfátok kvalitatív és kvantitatív vizsgálata
Szerző: L. Hágony Piroska, et al.
Megjelent: (1962) -
Tudománytörténet
Megjelent: (2001) -
Tudománytörténet
Megjelent: (2001)