Az iskolai jóllét értelmezésének és modellezésének lehetőségei
The amount of time spent in school is an integral part of children's everyday life, therefore it is important for all actors (teachers, students, parents) that the school creates a positive atmosphere and conditions where students feel comfortable, and like to go every day. Studies on student a...
Elmentve itt :
Szerző: | D. Nagy Krisztina |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
120 No. 2 |
Kulcsszavak: | Pedagógia - tanulmányok |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2020.2.123 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/59186 |
Hasonló tételek
-
Iskolai élményvilágok bevezetés az oktatás és az iskola világába /
Szerző: Antal Péter, et al.
Megjelent: (2006) -
A pszichológiai tőke fogalma, jelentősége és fejlesztési lehetőségei az iskolában
Szerző: Szabó Renáta Krisztina, et al.
Megjelent: (2020) -
A felzárkóztatás nehézségei és támogatásának lehetőségei a gyengén teljesítő iskolákban egy kérdőíves vizsgálat eredményei /
Szerző: Szabó Dóra Fanni, et al.
Megjelent: (2021) -
Iskolai tudás, avagy a feltételek függő állapotai
Szerző: A. Gergely András
Megjelent: (2020) -
Kiállítási kommunikáció elméleti hátterének elemzése az iskolai foglalkozások tükrében
Szerző: Kuttner Ádám
Megjelent: (2021)