Árnyékoktatás és verseny - magyar középiskolások és egyetemisták nézetei az ányékoktatás és a verseny kapcsolatáról
The first part of the paper discusses the existing literature on the relationship between competition and shadow education, and presents those macro and micro levels at which competition is present in the shadow educational area. The second part presents an empirical qualitative research carried out...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fülöp Márta Gordon Győri János |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
120 No. 2 |
Kulcsszavak: | Pedagógia - tanulmányok |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2020.2.93 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/59185 |
Hasonló tételek
-
Az identitás és a társas normák szerepe a videójáték-felhasználók motivációinak hátterében
Szerző: Győri Tamás, et al.
Megjelent: (2021) -
Iskolaválasztás és szelekció
Szerző: Hricsovinyi Julianna, et al.
Megjelent: (2018) -
Az iskolapszichológia és a pszichológiaoktatás szerepe
Szerző: N. Kollár Katalin, et al.
Megjelent: (2021) -
Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából
Szerző: Biró Fanni, et al.
Megjelent: (2021) -
A gimnáziumi felvételi vizsga eredményének és a gimnáziumi tanulás sikerességének kapcsolata
Szerző: Badó Zsolt, et al.
Megjelent: (2017)