Az iskolai attitűd kutatásának kérdései elméleti modellek és lehetséges mérőeszközök : egy szisztematikus szakirodalmi áttekintés eredményei /
A tanulmány fókuszában egy szisztematikus szakirodalmi áttekintés eredményeinek bemutatása áll, mely az iskolai attitűd, az elköteleződés és az iskolai jóllét fogalmakhoz kapcsolódó empirikus kutatások fogalmi megközelítéseit, a kutatások során alkalmazott mérőeszközök tartalmi sajátosságait vizsgál...
Elmentve itt :
Szerző: | Czető Krisztina |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 3 |
Kulcsszavak: | Iskolai attitűd, Neveléslélektan |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/58071 |
Hasonló tételek
-
Észlelés kutatásának legfontosabb pszichológiai iskolái
Szerző: Winkler István
Megjelent: (2012) -
Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2022) -
Az iskolához való viszony fogalmi értelmezéseinek összehasonlító vizsgálata iskolai attitűd, jóllét és elköteleződés /
Szerző: Czető Krisztina
Megjelent: (2019) -
Az iskolai énhatékonyság, az iskolai jóllét és a szociális kommunikáció kapcsolata [absztrakt] /
Szerző: Ladányi Éva
Megjelent: (2022) -
A tesztszorongás hatása az iskolai teljesítményre
Szerző: Roszik Dóra
Megjelent: (2022)