Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején

A koronavírus terjedésének megállítása érdekében bevezetett digitális oktatás vélhetően számos akadályba ütközött a hátrányos helyzetű tanulók esetében. Ugyanakkor ennek részleteiről hazai viszonylatba még alig rendelkezünk információkkal. Kutatásunk célja az volt, hogy a hátrányos helyzetű tanulók...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kende Ágnes
Messing Vera
Fejes József Balázs
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2021
Sorozat:Iskolakultúra 31 No. 2
Kulcsszavak:Pedagógia - digitális, Digitális technika használata, Tanár-diák kapcsolat - kommunikáció, Oktatási módszer, Hátrányos helyzet - oktatásügy, Koronavírus járvány
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2021.02.76

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/58067

Hasonló tételek