A felzárkóztatás nehézségei és támogatásának lehetőségei a gyengén teljesítő iskolákban egy kérdőíves vizsgálat eredményei /
Számos hazai és nemzetközi vizsgálat hívta fel a figyelmet arra, hogy a tanulók szocikulturális környezete, a megfelelő oktatási szolgáltatásokhoz és motiváló iskolai környezethez való hozzáférés jelentősen befolyásolja az iskolai eredményességüket. A különböző szempontok mentén, rendszeresen összeg...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Szabó Dóra Fanni Tóth Edit D. Molnár Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 1 |
Kulcsszavak: | Iskolafejlesztés, Hátrányos helyzet - oktatásügy, Pedagógia |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2021.01.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57547 |
Hasonló tételek
-
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
Az Elsajátítási motiváció kérdőív szerkezeti validitásának vizsgálata megerősítő faktoranalízissel
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2016) -
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2022) -
Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából
Szerző: Biró Fanni, et al.
Megjelent: (2021) -
Az iskolai jóllét értelmezésének és modellezésének lehetőségei
Szerző: D. Nagy Krisztina
Megjelent: (2020)