Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában - Hódi Ágnes és Tóth Edit Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése /
A jól elkészített mérőfeladatok és kérdőívtételek egyértelműen beazonosíthatóak, hiszen ebben az esetben nem csupán homályos célokról és egymást követő tételek sokaságáról, hanem jól meghatározott célok, követelmények és a tartalom koherens összességéről van szó. Ennek elkészítése nehéz, és nagy kör...
Elmentve itt :
Szerző: | Sebestyén Edmond |
---|---|
További közreműködők: |
Hódi Ágnes Tóth Edit |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 12 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai értékelés - segédkönyv - könyvismertetés, Tudásszintmérés - iskolai - módszertan - könyvismertetés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57536 |
Hasonló tételek
-
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata
Szerző: Sebestyén Edmond
Megjelent: (2024) -
A kiégés és a munka-család interferencia jellemzőinek és összefüggéseinek vizsgálata pedagógusok körében
Szerző: Mihálka Mária
Megjelent: (2022) -
Az egész életen át tartó tanulás óvodás-, és kisiskoláskori megalapozásának vizsgálata
Szerző: Flick-Takács Nikolett
Megjelent: (2021) -
Pedagógusok egy fejlesztési program fókuszában
Szerző: Turós Mátyás, et al.
Megjelent: (2020) -
Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében
Szerző: Gál-Szabó Zsófia
Megjelent: (2020)