Iskola - járvány idején második rész /
Az írás a koronavírus (SARS-CoV-2) járvány nyomán bevezetett kényszerű iskolabezárások oktatási hatásait vizsgálja. Alapvető célja az, hogy felvázolja az első – tekinthető – jelenségek értelmezési kereteit, amelyek a későbbiekben segíthetik a tapasztalatok és tanulságok feldolgozását. A kutatás a kö...
Elmentve itt :
Szerző: | Jakab György |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 10 |
Kulcsszavak: | Pedagógia - digitális, Oktatáspolitika, Digitális technológia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57388 |
Hasonló tételek
-
ISKOLA - járvány idején 1. rész /
Szerző: Jakab György
Megjelent: (2020) -
Imre Sándor a köztisztviselői munka párt- és felekezeti elfogultságtól való mentességének szükségességéről s az egyetemi autonómiáról 1924-ben
Szerző: Donáth Péter
Megjelent: (2020) -
Harmadik csapás a felsőoktatási felvételi ingadozásai - avagy az oktatáspolitika társadalomismeretének hiánya /
Szerző: Polónyi István
Megjelent: (2020) -
Education as the key factor of smart and inclusive growth the changing education policy of Hungary compared to Europe 2020 strategy /
Szerző: Tandi Laura
Megjelent: (2013) -
A leánygymnasium
Szerző: Arató Frigyes
Megjelent: (1896)