Az élethosszig tartó tanulás mérésének kihívásai és a jelenség kutatásának jellegzetességei a nemzetközi kutatásokban
Although the first study on lifelong learning was published in the 1960s, reviewing the science-metric database of Scopus shows that this concept began to gain popularity in science only from the 2000s (Wolfe, 1964). The reasons for this are probably the reforms at international levels of educationa...
Elmentve itt :
Szerző: | Flick-Takács Nikolett |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
119 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2019.4.313 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57377 |
Hasonló tételek
-
Az élethosszig tartó tanulás kihívásai középpontban a tanuló szervezet /
Szerző: Kraiciné Szokoly Mária
Megjelent: (2009) -
Az élethosszig tartó tanulás pszichológiai aspektusa
Szerző: Turcsányi Enikő, et al.
Megjelent: (2018) -
Felnőttoktatás, élethosszig tartó tanulás oktatási stratégiák vizsgálata a felnőttoktatásban, az élethosszig tartó tanulás módszertana, helyzete Magyarországon. /
Szerző: Balázs Ferenc
Megjelent: (2019) -
Az élethosszig tartó tanulás aspektusai
Szerző: Varga Attila
Megjelent: (2014) -
Élethosszig tartó tanulás híd a munkaerő-piac és a felsőoktatás között /
Szerző: Kőmíves Péter Miklós, et al.
Megjelent: (2016)