Osztálytermi tanulási környezet vizsgálata
Tanulmányunk a kutatás egészéből: a komplex tanulási környezet elemzéséből a pedagógusok tanulástámogató tevékenységére, az általuk létrehozott osztálytermi tanulási környezetre fókuszál. A kutatások ugyanis megerősítik, hogy a lemorzsolódásban veszélyeztetett tanulók egy jelentős része a pedagóguso...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Tókos Katalin Rapos Nóra Szivák Judit Lénárd Sándor T. Kárász Judit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 8 |
Kulcsszavak: | Osztálytermi tanulási környezet, Pedagógia |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.8.41 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57304 |
Hasonló tételek
-
Osztálytermi megfigyelések matematikaórán
Szerző: Di Blasio Barbara, et al.
Megjelent: (2016) -
A verbális dominancia vizsgálata osztálytermi kommunikációban a különböző tanítási-tanulási stratégiáknál
Szerző: Párizsné Kiss Virág
Megjelent: (2011) -
Differenciált on-line tanulási környezet hatékonyság-vizsgálata
Szerző: Ollé János, et al.
Megjelent: (2004) -
Virtuális osztálytermi gyakorlatok
Szerző: Benedekné Fekete Hajnalka
Megjelent: (2019) -
A pedagógus professzió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus programok tükrében
Szerző: Szivák Judit, et al.
Megjelent: (2020)