Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában
Összefoglaló tanulmányunkban bemutatjuk azokat az innovatív, az online kommunikációs csatornákra és digitális platformokra alapozó módszereket és módszertanokat, melyek nem csupán elérték a produktivitás fennsíkját, de meg is honosodtak mind a nemzetközi, mind a magyar oktatási gyakorlatban. Ezek a...
Elmentve itt :
Szerző: | Szűts Zoltán |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 7 |
Kulcsszavak: | Pedagógia - digitális, Információs társadalom |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57260 |
Hasonló tételek
-
Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-4
Szerző: Varga Szilvia
Megjelent: (2021) -
Computer-Based Assessment and Enhancement of Inductive Reasoning Skills A Case Study of the Education System Development in Palestine /
Szerző: Mousa Mojahed
Megjelent: (2020) -
Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején
Szerző: Kende Ágnes, et al.
Megjelent: (2021) -
A tanári munkát hátráltató tényezők a 2020. tavaszi digitális oktatás időszakában
Szerző: Szabó Éva, et al.
Megjelent: (2021) -
Egyetemi hallgatók digitális oktatással kapcsolatos véleményei egy feltáró kutatás eredményei /
Szerző: Fajt Balázs, et al.
Megjelent: (2021)