Korlátok nélkül a földrajztanulás terei /
Tanulni bárhol és bármikor lehet. Ugyan a tanulási folyamat nem minden esetben az oktatási tevékenységgel párhuzamosan, annak hatására történik, hanem azon kívül, a mindennapi tevékenységek során szerzett tapasztalatok által, mégis szükséges a tanítás színtereinek átgondolása, hiszen csak ennek isme...
Elmentve itt :
Szerző: | Gerlang Vivien |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 7 |
Kulcsszavak: | Oktatási környezet, Földrajz tanítása |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57258 |
Hasonló tételek
-
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Megjelent: (1898) -
Dialogikus oktatási módszerek megbeszélés, vita, eseti módszer, szerepjáték : 4. lecke /
Szerző: Németh Anikó
Megjelent: (2019) -
Hatékony iskola [3. változat] /
Szerző: Baráth Tibor
Megjelent: (1997) -
Karanténpedagógia a magyar közoktatásban
Szerző: Fekete Tamás, et al.
Megjelent: (2020) -
Két magániskola a Horthy-korszakban esettanulmány /
Szerző: Mayer József
Megjelent: (2020)