Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán egy interjúkutatás eredményei /
Az elmúlt néhány évtizedben a tanulási motivációval foglalkozó kutatások számos, az osztálytermi gyakorlatban alkalmazható eredményt hoztak, azonban ezek a tanári gyakorlatban alig realizálódtak. A jelenség magyarázata vélhetően részben a pedagógusok motivációval kapcsolatos nézeteihez köthető, amel...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Mezei Tímea Fejes József Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 7 |
Kulcsszavak: | Tanulási motiváció, Tanári nézetek |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.7.26 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57256 |
Hasonló tételek
-
Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán – egy interjúkutatás eredményei
Szerző: Mezei Tímea, et al.
Megjelent: (2020) -
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján
Szerző: Markócs-Mezei Tímea
Megjelent: (2024) -
Mentoring experiences of disadvantaged target groups characteristics of adult training for disadvantaged and the elderly /
Szerző: Hangya Dóra
Megjelent: (2013) -
Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában 2. rész - Az énhatékonyság kapcsolata egyéni jellemzőkkel, valamint a tanári munka egyes tényezőivel /
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2020) -
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Megjelent: (1898)