Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán egy interjúkutatás eredményei /

Az elmúlt néhány évtizedben a tanulási motivációval foglalkozó kutatások számos, az osztálytermi gyakorlatban alkalmazható eredményt hoztak, azonban ezek a tanári gyakorlatban alig realizálódtak. A jelenség magyarázata vélhetően részben a pedagógusok motivációval kapcsolatos nézeteihez köthető, amel...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Mezei Tímea
Fejes József Balázs
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2020
Sorozat:Iskolakultúra 30 No. 7
Kulcsszavak:Tanulási motiváció, Tanári nézetek
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2020.7.26

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/57256

Hasonló tételek