Két magániskola a Horthy-korszakban esettanulmány /
A levéltári forrásokra épülő tanulmány célja az, hogy bepillantást nyújtson a Horthy-korszak magániskoláinak világába. Igyekszik megvilágítani a szülői döntések hátterét gyermekeik iskoláztatásával kapcsolatban, valamint az érintett iskolába járó tanulók társadalmi/családi hátterét, vallási hovatart...
Elmentve itt :
Szerző: | Mayer József |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 4-5 |
Kulcsszavak: | Neveléstörténet - Magyarország - 20. sz., Horthy-korszak, Magániskola - Magyarország - 20. sz., Iskolatörténet - Magyarország - 20. sz. |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57096 |
Hasonló tételek
-
Didaktikus játékok használata a természettudományos gondolkodás fejlesztésére biológiaórán esettanulmány /
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2020) -
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Megjelent: (1898) -
Dialogikus oktatási módszerek megbeszélés, vita, eseti módszer, szerepjáték : 4. lecke /
Szerző: Németh Anikó
Megjelent: (2019) -
Hatékony iskola [3. változat] /
Szerző: Baráth Tibor
Megjelent: (1997) -
Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán egy interjúkutatás eredményei /
Szerző: Mezei Tímea, et al.
Megjelent: (2020)