Karaktererősségek az iskolában fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre /
A pozitív pszichológia egyik központi eleme a karaktererősségek fogalma, illetve a 2004-ben kialakított VIA karaktererősségek rendszere (Peterson és Seligman, 2004). Az ebben leírt erősségek és személyes jellemzők a pozitív pszichológiai kutatások és intervenciók egyik fókuszpontját jelentik, melyek...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fodor Szilvia Molnár Adrienn |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 4-5 |
Kulcsszavak: | Pszichológia, Karaktererősség |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.4-5.20 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57089 |
Hasonló tételek
-
A karaktererősségek iskolai alkalmazásának jelentősége a pozitív serdülőkori fejlődésben [absztrakt] /
Szerző: Leist Balogh Brigitta, et al.
Megjelent: (2023) -
A gyermeki reziliencia fejlesztése óvodában, iskolában [absztrakt] /
Szerző: Homoki Andrea
Megjelent: (2023) -
Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletében [absztrakt] /
Szerző: Molnár Adrienn, et al.
Megjelent: (2022) -
Devianciák az iskolában és a haza dolgaiban
Szerző: Takács Géza
Megjelent: (2011) -
"Mindenhol jó, de legjobb az iskolában?" a pedagógusi elégedettség környezetpszichológiai vizsgálata /
Szerző: Csike Tekla
Megjelent: (2018)