DBT skills in schools érzelemszabályozás, feszültségtűrés és interperszonális hatékonysági készségek fejlesztése az iskolában /
Elmentve itt :
Szerző: | Vincze Györgyi |
---|---|
További közreműködők: |
Mazza J. Dexter-Mazza E. Miller A. Rahus J. Murphy H. |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 3 |
Kulcsszavak: | DBT, Pszichoterápia - fiatalkorúak - könyvismertetés, Képességfejlesztés - könyvismertetés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/55874 |
Hasonló tételek
-
A „puha készségek” (soft skills) fejlesztése és a pályaszocializáció fontossága [Development of “soft skills” and the significance of career socialisation]
Szerző: Dombi Edina
Megjelent: (2019) -
School Demands and Resources as Predictors of Student Burnout Among High School Students
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2023) -
Mobile Phones in Schools With or Without you? Comparison of Students' Anxiety Level and Class Engagement After Regular and Mobile-Free School Days /
Szerző: Gajdics Janka, et al.
Megjelent: (2022) -
Az érzelemszabályozás mechanizmusában megjelenő nemi különbségek
Szerző: Biró Brigitte Alexandra
Megjelent: (2014) -
Assessing influential factors of school performance in children and adolescents [absztrakt] /
Szerző: Rodrigues de Oliveira Olney
Megjelent: (2022)