Iskolában előforduló proszociális és agresszív viselkedések normavizsgálata
Az iskolában megjelenő proszociális és agresszív viselkedésformák alapjaiban határozzák meg a tanulók jóllétét, iskolai teljesítményét. Az iskolai bántalmazás kérdésével kapcsolatban a kutatások leginkább azok gyakoriságát veszik figyelembe, ugyanakkor meghatározó lehet az is, hogy a diákok hogyan v...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kóródi Kitti Fürdök Fruzsina Szabó Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 3 |
Kulcsszavak: | Agresszivitás - gyermekkori - pedagógia, Agresszivitás - serdülőkor |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.3.50 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/55868 |
Hasonló tételek
-
A labdarúgó specifikus felelősségérzet vizsgálata első- és másodosztályú utánpótláskorú sportolóknál
Szerző: Szántai Levente, et al.
Megjelent: (2021) -
Páros Megküzdés Kérdőív (Dyadic Coping Inventory, DCI) /
Szerző: Martos Tamás, et al.
Megjelent: (2022) -
Többdimenziós Munkamotiváció Skála (Multidimensional Work Motivation Scale, MWMS) /
Szerző: Kun Bernadette, et al.
Megjelent: (2022) -
Kapcsolati Elégedettség Skála (Relationship Assessment Scale, RAS) /
Szerző: Martos Tamás, et al.
Megjelent: (2022) -
WHO Jóllét Kérdőív rövidített változata (WHO Well-Being Index, WBI-5) /
Szerző: Martos Tamás, et al.
Megjelent: (2022)