A tanító és a tanuló közötti kapcsolat vizsgálatának lehetőségei kisiskolás korban
Az elméleti jellegű szakirodalmi tanulmány betekintést nyújt a tanító és a diákok közötti pedagógiai kapcsolat sajátosságaiba és mélyebb megismerésének lehetőségeibe. Jelen tanulmányban a pedagógusok és a kisiskolás diákok kapcsolatának értelmezéséhez a kötődés nyújtja az általános elméleti kereteke...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Huszka Noémi Kinyó László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 12 |
Kulcsszavak: | Tanár-diák kapcsolat - általános iskola, Iskolai nevelés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.12.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46631 |
Hasonló tételek
-
A tanuló-tanító közötti kapcsolat a pedagógusok szemszögéből a Student-Teacher Relationship Scale kérdőív alkalmazása és a tanítói vélemények összefüggése a diákok válaszaival /
Szerző: Huszka Noémi
Megjelent: (2021) -
Miért kell végigülnünk unalmas órák sokaságát?
Szerző: Varga Attila
Megjelent: (2021) -
Az ókor alkonya a NAT 2020 és az új gimnáziumi történelemtankönyv /
Szerző: Grüll Tibor
Megjelent: (2021) -
Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2020) -
A matematikaoktatás környezete a matematikát oktató pedagógusok vélekedése az oktatási rendszer jellemzőiről /
Szerző: Dudok Fanni, et al.
Megjelent: (2020)